Pagina's

dinsdag 22 april 2014

LIFESTYLE | WAXMELTS





Deze must have is waarschijnlijk in ieder huis al terug te vinden.
Een geurbrander met heerlijke geurtjes die je huis heerlijk laten ruiken.
Zelf ben ik er helemaal weg van en kan ik het al niet meer wegdenken.
Via facebook kwam ik bij een super leuke pagina waar ze hele leuke geurbranders en heerlijke geuren verkopen.
Dit wil ik natuurlijk graag met jullie delen!



Beloved melts verkoopt super leuke geurbranders en heerlijke waxmelts.
Je hebt zo al een starters pakket voor 6 euro met een geurbrander en 5 heerlijke geurtjes.
Speciaal voor moederdag hebben ze nu een actie van 10 geurtjes en geurbrander voor 8,50.
Ik zelf heb een luxe pakket genomen dat bestaat uit een luxe geurbrander en 10 geurtjes na keuzen voor maar 10 euro.
Starters pakket

Luxe pakket


Bij een luxe pakket heb je keuze uit vele geurbranders, allemaal heel erg appart. Als je deze wilt zien zou je even een kijkje moeten nemen op hun pagina.
Er is nu ook een win actie gaande dan kan je een starters set winnen.

Dit is een overzicht van hun lijstje met geuren:
Karma
Desirelavendelappelaardbei/muntmeloen hyacinthaliĆ«njasmijnpink sugareuphoriachanel no. 5deliciouschanceAbercrombie & fitchbubblegumpleasure'smonkey farts

hot couture
sexy little things

De geuren zijn al los te verkrijgen voor 0,65 per stuk of 10 voor 6 euro.
Voor deze prijs ruikt je huis heerlijk.
Echt een aanrader dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten