Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

FASHION || NEW IN

Vandaag even heerlijk met mijn kleine zusje en buurmeisje naar de stad geweest. Even lekker gewinkeld en dus ook weer eens veel geld uitgegeven. Even met zijn drietjes met de trein naar de stad en toen als eerste ontbeten bij de mc donalds. Ja je moet toch wat als je honger hebt!  Nadat we eenmaal gegeten hadden gingen we op pad. Ik ging voornamelijk voor een vaderdag cadeau maar toen we bij de tally weijl binnen liepen zag ik mijn droom tuinbroek hangen. Na lang zoeken kwam ik hem zomaar tegen en ook nog voor een leuk prijsje. Wil je meer weten? Lees dan verder.







Dit is hem dan mijn mooie korte tuinbroek. Ik kocht hem dus bij de Tally Weijl voor maar €30,- Nou dat is nog eens een leuk prijsje. Tenminste dat denk ik dan mijn bankrekening dacht er anders over. Ook mijn kleine zusje van 10 zag een leuke crop top hangen met watermeloenen voor maar 3,99 dus die kon ik ook niet laten liggen.

Dit shirtje moest ik perse hebben omdat mijn lieve vriend precies dit shirt heeft. Alleen dan voor mannen natuurlijk, ik heb namelijk een vrouwelijke crop top. Super grappig toch haha. Hij koste maar €4,99 bij de H&M


Dit shirtje vond ik best schattig.  Alleen vond ik ze vrij klein vallen. Ik heb namelijk een L meegenomen terwijl ik maat M heb. En ik vind hem nu ook nog heel kort vallen. Ook deze komt bij de H&M vandaag voor de prijs van €4,99
Ja en dan het laatste... Mijn 3e shirtje van de H&M voor maar liefst €7,95 Ik hou wel van een beetje stoer en dit shirtje past daarom ook goed bij mij. Vind hem wel wijd vallen voor een M maar een s vond ik toch weer te klein en na 1 keer wassen kan me zusje hem dan aan.. 

Nu wachten tot ik me loon krijg en weer verder kan shoppen. Of toch maar aan me rijbewijs gaan beginnen? haha. 

Ik hoop dat jullie mijn aankoopjes leuk vinden en zo niet mag je het ook altijd laten weten haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten