Pagina's

zondag 29 juni 2014

OUTFIT || PRINT ON PRINT PARIS


Hi, 

Vandaag een nieuwe outfit post. Printjes op printjes en ik koos natuurlijk voor de eifeltoren.





BLOESJE-H&M €5,- || TREGGING-H&M €5,- || SCHOENEN SLIP ON- HAAGSE MARKT €20,-

Vandaag droeg ik dus mijn broek en bloes van de H&M en mijn schoentjes van de haagse markt. 
Ook wil ik jullie even mededelen dat mijn beste vriendin en ik een blog zijn begonnen. 
www.robin-jessica2.webnode.nl 

We steken hier veel meer tijd en moeite in dan in een persoonlijke blog en hopen dan ook dat veel meer mensen deze blog zullen gaan lezen! 
Ik hoop het in iedergeval wel want dat zouden we echt heel leuk vinden.

Elke dag hebben we het weer over iets anders. We hebben alleen beide niet veel verstand van schrijven van revieuws en make up tutorials enzo want daar zijn we helemaal niet handig in! Maar we willen het wel gaan proberen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten