Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

OUTFIT || RED DRESS


Gister was het eindelijk zover  mijn lieve buurman en buurvrouw gingen dan eindelijk trouwen. Ik ben lang op zoek geweest om een mooie jurk te vinden voor hun bruiloft en uiteindelijk kwam ik thuis met deze mooie rode jurk. Het was super gezellig op de bruiloft en iedereen was ook goed te spreken over mijn jurk iedereen vond hem super mooi. Meer weten over mijn outfit..lees dan verder.




JURK - LA CHICA €15,- || HEELS - PRIMARK €20,- || ARMBAND - SUPERTRASH || OORBELLEN - ZEEMAN €1,99

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super blij ben met mijn rode jurk. Het heeft een heel mooie open rug en een grote split. Het riempje maakt het al helemaal af! Verder is het fijn dat de jurk lekker luchtig zit en ook rekbaar is evenals het riempje die ook van elastiek is. De hakken zijn niet echt mijn ding, kan er simpelweg gewoon niet op lopen maar heb het toch nog de hele avond vol weten te houden. Ik ben altijd benieuwd wat jullie er van vinden. Dus laat vooral een reactie achter.

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi :) staat je super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die jurk staat je echt ontzettend goed! Ik vind hakken ook prachtig, maar lopen erop vind ik minder. Zitten of staan in hakken is meer mijn ding, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg bedankt!

    En indd hakken, leuk voor 5 min haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! En zie ik dat nou goed, maar €15?
    Dat is al helemaal leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen