Pagina's

zondag 15 juni 2014

FASHION || DAAMN I LOVE MY DUNGAREE


Ja vandaag staat mijn eerste outfit post online. Ik heb niet de beste kwaliteit foto's en ook geen camera man of vrouw die ze maakt dus voor nu nog even zo. Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder.


Wat een lekker zonnetje vandaag zo met vaderdag. Mijn broertje en ik hadden allebei shirtjes gekocht voor onze vader. Hij was er super blij mee. Ik zelf wou natuurlijk mijn nieuwe kleertjes aan en dacht van ik ga voor mijn tuinbroek en mijn nieuwe top met daamn erop. Ik ben blij dat ik wel al een beetje een kleurtje heb want anders loop ik niet zo snel in mijn korte broek haha.

Vandaag gingen we ook naar mijn oma. Zo een beetje heel de dag. Mijn opa is in april overleden en dit is dus voor iedereen weer zo een rot dag. Eerst me broertje die slaagt voor zijn examen en wordt aangenomen voor de marachaussee waar hij niet bij is en nu vaderdag. Voor ons was het dus een wat mindere dag.

Lekker bij oma genieten van het heerlijke zonnetje.




DUNGAREE - TALLY WEIJL || CROP TOP - H&M || SLIPPERS - ACTION



Geen opmerkingen:

Een reactie posten