Pagina's

zondag 22 juni 2014

NEW IN || SLIP ON SHOES

Aller eerst, wat heb ik een super leuk weekend gehad. Ik was super blij om mijn lieve vriend weer te zien en gezellig de verjaardag van mijn beste vriendin te vieren. Maar ik heb geen zin om mijn hele weekend te vertellen dat is echt gewoon te veel!

Mijn artikel gaat natuurlijk over mijn nieuwe schoentjes waar ik helemaal dol gelukkig mee ben. Ik ben al een langere tijd aan het zoeken naar mijn schoenen en vond ze overal een beetje prijzig of ze waren niet zoals ik het wou dat ze waren maar nu heb ik ze gevonden. Ik liep namelijk met mijn vriend over de markt en zag een klein schoenenwinkeltje zitten. Natuurlijk moest ik meteen kijken of ze die schoenen zouden hebben. Volgens mijn vriend hadden ze dat niet. Nou, mooi wel dus! Ze hadden echt 100 verschillende slip on sneakers en ik was helemaal verkocht! Nu heb ik dus mijn perfecte schoenen die ik zo graag wou hebben voor maar €20,- Ja dat lezen jullie goed, maar €20,- is toch gewoon geen geld. Ze lopen ook nog eens super lekker. Ook heb ik nog een nieuwe tas gekocht maar op dit moment geen foto van dus dat komt nog wel. Maar ik ben weer helemaal verliefd natuurlijk.

O en sorry dat ik zei dat er een outfit post zou komen en die er helemaal niet is gekomen. ik heb namelijk een super druk weekend gehad en moest ook heel veel dingen doen. Deze week wordt weer een weekje hard werken.

Mijn rooster mag je best weten hoor... Maandag moet ik werken van 8 tot 6, dinsdag moet ik werken van 8 tot 5, woensdag moet ik werken van kwart voor 12 tot 9 en dan donderdag een dagje naar school alles inleveren en doen en vrijdag een dagje werken van 8 tot 2 en daarna na een bruiloft. Dit is dus wat mijn week inhoud, niet erg veel alleen werken en school dus er zal denk ik geen post online komen, helaas..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten